پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227959
تکذيب ليست کابينه رئيسي / قم مقصد اولين سفر استاني رئيسي
تاریخ انتشار : 1396/01/23 09:54:35
نمایش : 1283
عضو شاخص جمنا (جبهه مردمي نيروي انقلاب اسلامي) با تکذيب ليست منتشره شده منتسب به کابينه آيت الله رئيسي گفت: بعد از آغاز تبليغات رسمي، احتمالا قم مقصد اولين سفر استاني ايشان خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر ولي اسماعيلي عضو شاخص جمنا (جبهه مردمي نيروي انقلاب اسلامي) در گفتگو با خبرنگار افکار نيوز گفت: اينجانب روز گذشته بمناسبت ولادت امير مومنان علي ( ع ) با تعدادي از اعضاي شوراي مرکزي جمنا ديدار داشتم که در خصوص خبرهاي منتشره در فضاي مجازي درباره اسامي کابينه آيت الله رييسي هم صحبت کرديم.

وي اين گونه اخبار را شايعه سازي برخي افراد با اهداف خاص دانست و اظهار داشت: اين اسامي کاملا کذب بوده و تاکنون نه در مجمع عمومي و نه در شوراي مرکزي جبهه به اين موضوع به صورت مصداقي  پرداخته نشده است.

عضو شاخص جمنا (جبهه مردمي نيروي انقلاب اسلامي) با بيان اينکه اين شايعات در راستاي به حاشيه کشاندن جبهه مردمي است، افزود: قرار نيست که کسي از اعضاي شوراي مرکزي جمنا مسئوليت اجرايي بپذيرد.

دکتر اسماعيلي تاکيد کرد: ضمن مطالعه سوابق افراد انقلابي براي کابينه آينده، تاکنون هيچ اسمي براي حضور در کابينه مطرح نشده است.

وي اضافه کرد: يکي از اهداف جبهه استفاده از مديران نسل سوم و چهارم انقلاب است که به موقع و احتمالا قبل از روز انتخابات به مردم معرفي شوند.

عضو شاخص جمنا (جبهه مردمي نيروي انقلاب اسلامي) همچنين از احتمال سفر استاني آيت الله رئيسي به شهر قم، بعد از شروع تبلغات رسمي خبر داد و گفت: احتمالا قم مقصد اولين سفر استاني ايشان باشد.

دکتر اسماعيلي تصريح کرد: بعد از سفر آيت الله رئيسي به تهران در روز دوشنبه اين هفته، نگرانيها ي که در بدنه جبهه بعد از بيانيه رسمي ايشان مبني بر حضور در انتخابات ايجاد شده بود، برطرف گرديد و در حال حاضر جبهه با نشاط و همدلي در صحنه حضور دارد.

در روزهاي گذشته در فضاي مجازي ليستي از کابينه آيت الله رئيسي منتشر شده که علاوه بر اسامي وزرا، اسامي برخي ديگر از مسئوليت ها و معاونين رئيس جمهور هم در اين ليست ذکر شده بود.

photo_2017-04-12_09-13-19

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html